czwartek, 29 sierpnia 2013

Krata&koronka na niebiesko!

Hej :)

   Zdjęcia robiłam, kiedy było jeszcze słonecznie, jednak bez upałów. Od dawna planowałam połączenie botków i skarpetek z koronką. Moją wymarzoną wersją są brązowe botki na obcasie, jednak jeszcze nie widziałam takich, które by mi się podobały i były w przystępnej cenie. Nadchodzi jesień, dlatego czekam, myślę, że już za parę dni pojawią się ciekawe oferty i większy wybór.
W zestawie połączyłam moją ulubioną koszulę w kratę, ukochany kapelusz z tasiemką, też taką koronkową, zwykłe, jeansowe spodenki i bardzo wygodne skórzane botki, które na początku niemiłosiernie obcierały (przez jakiś tydzień, to normalne w przypadku skórzanych butów).


kapelusz: Reserved
koszula: F&F (Tesco)
spodenki: Anule Jeans, Nowy targ
botki: CCC
skarpetki: Terranova











fot. Stefan

10 komentarzy:

  1. Świetny zestaw. Bardzo ładna koszula. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna koszula i uroczo wyglądasz w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujace buty, podoba mi sie taka kolorystyka zestawu :) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja!:) Fajny blog.

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/wrecking-ball.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe butki ;) całość wygląda super! Pozdrawiamy serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula jest genialna, idealna na nadchodzący sezon w którym będzie królować kratka :)

    OdpowiedzUsuń